חדר כושר ובריאות

אם אתם סבורים שמספיק לאכול פחות כדי לרזות, אז יש מצב שאתם טועים. דיאטה הכי מגניבה ומאוזנת לא תביא לכם את התוצאות הצפויות בלי שתעשו מאמצים פיזיים: ריצה, קרוסים, אופניים. במילים אחרות, תשכחו מהגוף היפה אם אתם לא עושים כושר.

חדר כושר ובריאות

אם אתם סבורים שמספיק לאכול פחות כדי לרזות, אז יש מצב שאתם טועים. דיאטה הכי מגניבה ומאוזנת לא תביא לכם את התוצאות הצפויות בלי שתעשו מאמצים פיזיים: ריצה, קרוסים, אופניים.  במילים אחרות, תשכחו מהגוף היפה אם אתם לא עושים כושר.

 

מאמץ פיזי יומיומי עוזר להוריד לחץ נפשי, תורם לבריאות ומחזיר יופי לגוף. 

 

במהלך האימונים אתם תצליחו להוריד משקל וגם לחזק את כל השרירים. אתם תזוזו יותר מרוב אנשים שגרים בעיר וכלואים במשרדים. השרירים שלכם יגדלו ואתם תשרפו יותר ויותר קלוריות. הכלל הוא פשוט - כמה שיותר מתאמנים, ככה הגוף שלכם שורף יותר קלוריות במהלך היום. חוץ מחדר כושר, אפשר גם לעשות פעילויות אירוביות רבות כגון: הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, סקי, זומבה ועוד, זה גם מצריך הרבה אנרגיה שהגוף שלכם שומר בעודפי המשקל שלו. 

 

שיעורי כושר יעזרו לתקן את הפרופורציות של הגוף. מאמן הולך להתאים עבורכם תרגילים אישיים, יעזור לטפל על האזורים הבעייתיים, ויתן ייעוץ כיצד להיפטר מצלוליטיס.

 

כבר אחרי אימונים ראשונים אתם תרגישו טוב יותר, סיבולת שלכם תגדל, פעילות של מערכת הלב וכלי הדם תשתפר, את התנועות הגוף יהיו חלקות ונהנות יותר. עם הזמן הגוף יהפוך לחינני וגמיש יותר. גם האטרקטיביות שלכם תקפוץ מלא. אימוני כושר משפיעים חיובית על מערכת הורמונלי, עוזרים לצבור כוחות וגם להרפות, וכל זה גם חיוני ותורם בשביל לקיים יחסי מין טובים. 

 

סביר להניח שמהר מאוד תתחילו לאהוב את המראה החיצוני שלכם יותר ויותר, תשפרו את ההערכה העצמית.

 

אימוני כושר עוזרים להוריד מתח שנצבר במהלך היום - לחץ יורד, שרירים נהיים רפואיים יותר ,מצב הרוח עולה. 

 

יחד עם זאת, אם אתם רוצים להוריד יותר מקילו או שתיים, אימוני כושר לבד זה לא מספיק. במקרה כזה צריך גם לשנות את התזונה שלכם. דברים מתוקים, מאפים, תפוחי אדמה מטוגנים - תגידו להם תודה ולהתראות. בעצם, כל דבר שטעים ויש בו הרבה קלוריות. תקחו בחשבון, אם אתם צורכים יותר קלוריות ממה שאתם שורפים בחדר כושר - לא תגיעו לתוצאה הרצויה.

 

תהיו מוכנים להזיע בחדר כושר! גם אם זה קשה ונראה בלתי אפשרי. אנחנו ממליצים מזמן לזמן לשנות דברים באימונים שלכם - אם תעשו כל הזמן אותו דבר באותה מידה וצורה - תוצאות יהיו לא משהו. אבל גם לא צריך להתאבד על המכשירים ולא להתאמן יותר ממה שאתם יכולים. תהיו קשובים לגוף שלכם וצרכים שלו, תתאמצו אבל תשמרו על עצמכם. תעשו הפסקות. תצברו כוחות. לפחות 7 שעות שינה ביממה - זה דבר מאוד מאוד חשוב.

 

את האימונים הראשונים שלכם תעשו בליווי של מאמן  - הוא יעזור לכם איך להתאמן נכון.

 

מילה קטנה ואישית לסיום. ללא כל פסק, אימוני כושר חיוניים לבריאות. הם עוזרים להתגבר על עייפות ועצלנות. אחרי אימונים ראשונים בחדר כושר תרגישו טוב יותר, ותגיעו לתוצאות משמעותיות. 

כתב:

BeInFit