כללים חשובים להורדת משקל

מורידים את השומן בהדרגה. לרוב האנשים שרוצים לרזות זה כלל הכי קשה

כללים חשובים להורדת משקל

מורידים את השומן בהדרגה. לרוב האנשים שרוצים לרזות זה כלל הכי קשה. ברשת יש אין ספור סיפורים - רציתי ב5 קילו רק ב3 ימים, בניתי שרירי בטן בשבועיים….יש בזה סכנות. הורדת שומן דרסטית הולכת יחד עם הורדת מסת השרירים. אם אתם עושים דיאטה רדיקלית של 1000 קלוריות, שרירים הולכים ונהיים חלשים ודלים. כל השעות בחדר כושר לשווה...כל דיאטה רדיקלית גורמת להאטה של תהליכים בגוף, של מטבוליזם שלו. זה לא חכם לבנות תוכניות מסודרות לטווח הארוך, כי הורדת משקל שונה מאדם לאדם. יש סטטיסטיקות שאומרת אחוז אחד מהמשקל בשבוע אבל צריכים לזכור את החשוב ביותר - אם אתם יורדים במשקל, קודם כל תשמרו על יופי של הגוף ורק אחר כך על כמות הקילוגרמים שהורדתם.

 דיאטה לא אמורה לפגוע בכמות החלבון. אם אתם מורידים כמות הקלוריות בתזונה שלכם - זה מהמם. אבל אל תורידו כמות החלבונים. חלבון חשוב לשרירים, במיוחד בזמן הירידה המשקל. כמות רצויה ביום - 1,5 גרם חלבון לקילו של משקל הגוף. חשוב שהחלבון יהיה מהטובים בשוק. אם אתם חולמים על גוף יפה - תעזרו במדע מבוסס ולא סתם אל קשקושי פרסומת. 

אימון חכם. במהלך האימונים תעשו כושר לפי תוכנית מסודרת שמטרתה זה להעצים ולהגדיל את השרירים. זה ישמור על מסה שרירית ויעצור האטה של מטבוליזם. בזמן שימוש בדיאטה דלת קלוריות תראו תגובה של הגוף - הקטנת שרירים והאטה של מטבוליזם. לכן חשוב לבנות תוכנית אימונים חכמה ויעילה. תתיעצו עם מומחה ולא תצטרכו להשתמש במידה לא מבוססת מהרשת. תאמינו לי, תוכניות חכמות לא תמצאו ככה סתם באינטרנט. מאמנים מקצועיים בונים אותם בהתאמה אישית. במקרה ואם בכל זאת אתם מחליטים איך להתאמן ללא יועץ, תקפידו להתאמן על כל השרירים ולא רק ישבן ורגליים!

כתב:

BeInFit