מה אוכלים בבוקר כדי להיות בריאים ומאושרים.

זה קורה הרבה, בן אדם ממהר ללימודים או לעבודה ואין לו זמן לארוחת בוקר מכובדת והוא אוכל מה שיש תוך כדי הליכה. עם הזמן זה הופך להרגל. חבל! במצבי לחץ של יום יום, ארוחת בוקר טובה - זה הכרחי לשמירת כוחות לחיים. אין לנו תשובה אוניברסלית מהי ארוחת בוקר הטובה ביותר, זה משתנה מבן אדם לאדם תלוי בנסיבות ובגוף שלו.

מה אוכלים בבוקר כדי להיות בריאים ומאושרים.

מה אוכלים בבוקר כדי להיות בריאים ומאושרים.

זה קורה הרבה, בן אדם ממהר ללימודים או לעבודה ואין לו זמן לארוחת בוקר מכובדת והוא אוכל מה שיש תוך כדי הליכה. עם הזמן זה הופך להרגל. חבל! במצבי לחץ של יום יום, ארוחת בוקר טובה - זה הכרחי לשמירת כוחות לחיים. אין לנו תשובה אוניברסלית מהי ארוחת בוקר הטובה ביותר, זה משתנה מבן אדם לאדם תלוי בנסיבות ובגוף שלו.

מה יותר מתאים למי?

אם יש לכם חומציות גבוהה ועיכול אינטנסיבי, זא רומז שארוחת הבוקר שלכם צריכה להיות מלאה. במצב של חומציות נמוכה ועיכול חלש - תוכלו משהו קל בבוקר. מה המצב שלהם בין השתיים האלה אפשר לבדות בקופת חולים בבדיקות. אבל אפשר להבין את זה בדרכים עוקפים. נגיד, אם קמתם בבוקר ואתם ממש ממש רעבים, זאת רמז לעיכול אינטנסיבי. אם אתם מתחילים לחשוב על לאכול משהו רק בשעה 10-11 - עיכול שלכם חלש וחומציות נמוכה. מבנה הגוף גם משפיע. אנשים רזים, לבני פנים, אלה שתמיד קר להם - בבוקר עדיף לאכול משהו חם. זה מעיר את הגוף. אם תמיד חם לכם, אז ניחשתם נכון, תוכלו משהו קר וקל. בכל מקרה, ארוחת בוקר היא חובה. תקפידו על כך שארוחה שלכם בבוקר תהיה קטנה מהארוחות בצהרים ובערב.

אז מה אוכלים בבוקר?

ביצים

ויטמינים E, A, D, קבוצה B, וגם זרחן, ברזל וגופרית - כל זה ישנו בתוך הביצים. תאכלו אותם בכל צורה שהי. 

 במצב של חומציות גבוהה עדיף חביתה, במצב ההפוך, ביצה מבושלת.

שיבולת שועל

שיבולת שועל - ארוחת בוקר פופולרית. כל בני אדם יכולים לאכול אותה ללא קשר לסוג של מערכת העיכול. יש בה ויטמינים A, B, E ועוד. אם אתם לא אוהבים את הטעם, לא נורא, תוסיפו ריבה, פירות יבשים (אפשר להשתמש טריים), אגוזים וגרנולה. השתמשו בדבש במקום סוכר.

פרות

לא כל פרות טובות בשביל בוקר. לדוגמא, קשים לאכילה פירות שיש בהם הרבה סיבים תזונתיים. אתם יכולים לקחת תפוחים לא חמוצים ולטגן אותם בתנור, בתוספת של פירות יבשים, אגוזים, גבינה לבנה ודבש. גם בננות הם אחלה - יש בהם מלא קלוריות - זה חשוב בשביל ארוחת בוקר. בננות גם עוזרות לעיכול.

קוטג'

מוצרי חלב מסוג זה אפשר להמליץ לאנשים שמערכת העיכול שלהם מתפקדת כראוי. באחסון של קוטג' מצטברות בו כל מיני בקטריות וזה יכול לגרום לאי נעימות בקיבה. תזהרו. אף על פי כך, קוטז׳ נקי וטרי - בלי תוספות - הוא טוב לתזונה שלכם. יש בו  מלא חלבונים, ויטמינים B ועוד חומרים נוספים חשובים. הוא גם מאוד טעים! במיוחד ען להוסיף טיפת דבש וקצת פירות.

סנדוויצ'ים

יש סנדוויצ'ים ויש סנדוויצ'ים בריאים. יש סנדוויצ'ים עשויים מלחם קל, ירקות, גבינה קשה. ישנם סנדוויצ'ים מהסוג האחר שבטח ראיתם בטיולים באירופה - לחם לבן, נקניק, חמאה, מלא מיונז. כיף חיים, אה? עזבו אותם, סנדוויצ'ים בריאים ממוצרים קלים וטריים - זה ההמלצה הברורה שלנו.

שתייה

במהלך של ארוחת בוקר אתם יכולים לשתות כמעט הכל חוץ ממשקאות מוגזים וקפה נמס. צריכה שלהם יכולה לגרום לדלקת קיבה, במיוחד אם שותים אותם על בטן ריקה. תשתו תה, מיצים סחוטים טרי, קפה לא נמס. במיוחד, תה ירוק - יש בו יותר קפאין מאשר אפילו בקפה עצמו.

מארוחת בוקר אתם מתחילים יום חדש שלכם. הצלחתו תלויה בהתחלתו וזה אחריותכם איך תראה יום שלכם. ארוחת בוקר טעימה ובריאה - זה קל. 

כתב:

BeInFit